Woho! Nu är jag så pass teknisk att jag bl...

Woho! Nu är jag så pass teknisk att jag bloggar från mobilen! Tog det stora steget att radera gamla bloggen också. Den som jag skrev i från februari 06 till maj 09. Det är inte ens roligt att gå tillbaka och läsa i den längre. Jag känner inte igen mig i den personen som skrev om kärlek på distans och extrajobb. I lördags följde jag inte med tjejerna ut. Jag skjutsade lillasyster till pappa i Timrå och blev kvar där ett tag (mest pga glassen & popcornen ;-)). Sen körde jag ner Jossi och Emma ner till stan innan jag åkte ut till kvissle. En helt okej lördagkväll! Nu ska jag jobba till 20 och sen handla nåt gött (inte godis!), och tillbringa resten av kvällen i min nya morgonrock. Kvällsrock?


Kommentarer
Postat av: sofia

naaw vad kul att du bloggar igen ^^ keep it up girl!

2010-10-11 @ 22:01:31
URL: http://superfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0