Har varit i Birsta varje dag i flera vecko...

Har varit i Birsta varje dag i flera veckor, oavsett om jag jobbat eller ej. Idag var inget undantag. Men för ovanlighetens skull var det herrn som tyckte vi skulle ta en sväng dit i lördagskaoset. Vi kom hem en tvättkorg rikare! Resten av dagen har jag och Ella tömt min lägenhet på kartonger med kläder innan vi fixade oss inför kvällen. Jimmy hade garagefest och startade upp sitt vidunder under glädjerop! Rolls Royce motor strypt NER till 625 hästar something, something? Gammal flygmotor också använd i stridsvagn? Brutalt var det iaf :-D karln min fick jag med mig hem också. Imorrn ska det röjas!


Kommentarer
Postat av: sofia

sounds like a plan :) i wanna se more pics ;)

2010-11-21 @ 12:32:29
URL: http://superfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0