Från kylan in i värmen. Idag har jag inte ...

Från kylan in i värmen. Idag har jag inte sett dagsljus. Känns sådär. Var på Carlings 7 imorse för inventering och blev klar runt 15, är helt slut nu! Åt en sen lunch med Sandra och åkte hem till Haga för att tvätta. Ska försöka hålla mig från att somna på soffan och plocka ihop lite grejer istället. Men sov väldigt lite inatt, höll på att greja med garderobsutrymme hemma hos Kristian till sent igår. Men bra blir det :-) nä nu slocknar jag ett tag i väntan på tvätten!


Kommentarer
Postat av: sofis

va duktig du har blivit på att blogga ;)

2010-11-22 @ 20:46:24
URL: http://superfias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack sofia :D kommentarerna som gör det roligt!

2010-11-22 @ 23:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0