Won't you let me take you on a sea cruise

Vilken vecka! Den började i lördags med att fira Jossis kommande födelsedag.



Fortsatte med att fira hennes riktiga födelsedag igår med biopremiär av Alice i Underlandet (Johnny Depp är otroligt sexig till och med i så mycket smink).
Ikväll drog Sandra (chefen) med mig på styrdans. Vi hämtade upp benopererade Tomas så nån kunde hålla våra väskor ;) Hade otroligt roligt trots att jag knappt vågade dansa något. Min privata lärare Fredrik tog mig igenom 2 låtar med foxtrot. Och Tomas offrade sig på gamla hederliga tryckare eftersom det var det enda hans ben klarade? :P
Nu blir det något försök till att sova. Mina ben är skakis av dans & öl.
Imorrn blir det jobb 13-20, sen mer dans till Go Getters!
På lördag ska lillasyster firas och eventuellt dans på Railway till Fiery Fred and the WhoCares
Söndag innebär BUDDY HOLLYYYY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0