It doesn't matter anymore

Lugn och ro.

Fredagens dans till Go Getters var lika bra som vanligt. Frugan körde, men håller igång mest i vanlig ordning :) Åh denna lycka att få vara kring människor som ger så mycket energi!



Lördagen bjöd på jobb och födelsedagsmiddag för lillasyster (som jag så fint redan skrivit). Jag passade på att bli förkyld så det blev en tidig hemgång. Plus att bilen skrämde hälften slag på mig så jag ville bara hem!


Söndagen tog jag ledigt. Följde med mamma när hon köpte en ny mobil. Blir så stolt över henne när hon vågar sig på så moderna saker som touch screen :D Väntade in Jossi och så begav vi oss till Eon och Buddy Holly. Himla härligt avslut på en dansande weekend :)


Igår börjades dagen på Lottas Järnvägskondis, och fortsatte i stan. Bokade tid för tatueringen som komma skall. Nu har jag varit där så mycket och pratat med dom så att allt börjar falla på plats :)

Jag försöker verkligen bättra mig med bloggningen. Ibland får man såna infall att man vill skriva av sig lite, men skjuter bara upp det. Ska få hjälp av Ella med designen också, men hur går det med den egentligen? ;)

Kommentarer
Postat av: sofia

ja du måste uppdatera oftare!!!

2010-03-10 @ 12:22:13
URL: http://superfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0