What if

Igår blev det ju som sagt sminkning med jobbet på MakeUp Store. Så jäkla skönt att bara kunna slänga på sig kläderna innan man gick utanför dörren. Att sminka sig är väl det som tar mest tid, för mig iaf :) så det var roligt att bara kunna dra ner på stan och bli ompysslad.
Jag bad om en enkel 50-tals sminkning, vilket jag blev väldigt nöjd med! :) urgullig tjej som sminkade, hängde med helt på vad jag menade. Hon började med att peela, lägga ansiktsmask och återfukta. Plockade ögonbryn och höll på. Tänk om man kunde få det gjort varje dag innan jobbet tex? Höjdpunkten var när hon slängde på lösögonfransar. Man såg ju riktigt flörtig ut :D Ögonbrynen blev lite väl mörka, men inget jag bryr mig om. Fick med mig ett ganska naturligt läppstift i ljusrosa och en parfym hem. Parfymen är jag helt förälskad i!


När vi var klara begav jag och sanna oss ut på Ica Maxi för att handla massa mat inför kvällen. Där mötte vi upp Matilda och så åkte vi karavan ut till djupaste Alnö och Sandras hem. Det vankades grillning och gott sällskap! Robban skulle imponera med sin nya mobil, Molly bjöd på kaffe och Bob spexade. När vi trodde att vi inte kunde proppa i oss mer mat så blev det chokladfondue till efterrätt. Sockerhöga spelade vi Wii, men hamnade sen i sockerkoma så det blev hemgång. Tack för en jättehärlig dag tjejer!




Väl hemma så hade grannungarna längst upp i huset fest i vanlig ordning. Men konstigt nog verkar alltid festen vara i trapphuset och nån stackare grinar hela kvällen. Hoppas det var tjejen som knackade på mitt fönster för att bli insläppt. Jag bor på källarplan. Knackar någon på mitt fönster så skiter jag knäck. Fuck it, tänkte jag och åkte hemifrån.

Nu ska jag ta mig världens längsta dusch, vänta på att frun slutar jobba. Jag ska bli bjuden på middag innan vi sticker till Railway och kikar på Cookies n Beans!
Ikväll åker nyparfymen på och citronvinet måste drickas upp.


Kommentarer
Postat av: sofia

oooh vad snygg du blev :D en het puma ;) hoppas ni får superroligt ikväll!

2010-03-27 @ 14:29:38
URL: http://superfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0