Little missy now you're freakin me out!

Det här blev ju en riktigt bra dag! Trots snö och slask.
Började fel med att inte Tomas befann sig på jobbet som utlovat. Jag som tagit med mig muffins och allt. Men det blev ju bara mer till mig och Sandra ;) Sen kom Johanna och Emma förbi. Johanna hade ju varit på Systemet nu när hon fyllt 20! På min rast slöt jag upp med Jossi, Emma och Johanna på HM och dreglade över allt nytt... fan att man verkligen ska vilja ha allt när det inte finns pengar.
Torsdagar suger ju eftersom man får jobba ensam från kl 16 om man har stängning. Men idag fick jag massa sällskap! Patrik fick ha delad vårdnad om mig idag tillsammans med Emma och Tomas :) och lite Matilda. Kvällen gick riktigt fort. Och folk får ju lön idag med så det var en hel del rörelse. Efter stängning stack jag på Ica Maxi med Johanna och Emma. Lyckades låsa in nycklarna i bilen...igen. Centrallås is the shit. Snälla mamma kom ut med extranyckel. Igen ^^

Imorrn är jag ledig. Eller ja, ända fram till måndag verkar det som. Men imorgon blir det nog en liiiten sväng till Birsta och systembolaget. Sen blir det MakeUp Store med jobbet, och sen fortsätter vi med grillning och mys hemma hos Sandra. Ser jag fram emot! :)

Nu har jag proppat i mig rostat morotsbröd med kräftstjärtar, mozarella och tomater. Och som den livsnjutare jag är så sa jag fortsätta kvällen med rött vin och kladdkakemuffins. Life's good.


Kommentarer
Postat av: sofia

yay jag vill också vara ledig men jag har hela helgen på mig efter imorgon ^^ ooh ska ni få sminkning? ^^

2010-03-25 @ 22:20:02
URL: http://superfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0