Joy to the world!


Idag lämnade jag mitt hem i Emma & Jossis händer. När jag kom hem strax efter 17 var det mycket hemlighetsmakleri. Kommer in till kamerablixtar, fnittrande, hoppande tjejer och ett ljust och öppet hem! Vad gör man inte för att hålla sina tjejer sysselsatta? :D dom bjöd på förrätt bestående av snittar med pesto. Sen stod jag för dunderkyckling och chailatte + pepparkaksballerina till efterrätt. Dom åkte hem för en stund sen och kvällen har varit så himla mysig!
Imorgon ska vi göra Ikea, Birsta och systemet innan jag börjar jobba :) Vi laddar redan inför fredag och då är Hank också hemma!

Snabbt litet inlägg, alltid nåt!
Före och efterbilder kommer. Emma tog massa fina bilder som jag ska sno!


Kommentarer
Postat av: Emmii <3

Vad mysig blogg du har :)

Kramar

2009-12-08 @ 00:37:15
URL: http://emelieliljebergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0